woensdag 7 november 2012

Herfststukje

Onlangs was ik jarig en kreeg dit mooie herfststuk van mijn moeder...
Recently it was my birthday and got this beautiful autumn-decoration from my mother...

Ik geniet er enorm van, wil het niet dat zoonlief van 10 maanden sinds vandaag zich optrekt aan de tafel en vooral het gehaakte kleedje erg interessant vind om aan te trekken...:)
I enjoy it alot, it's only that my dear son of 10 months pulls himself up at the table since today and thinks it's very interesting to touch it...:)


Dus moeten we er overdag even een ander plekje voor vinden... ;)
So during the day we'll have to find a different spot for it....;)



Fijne dag! 
Liesbeth 



3 opmerkingen:

Anoniem zei

staat leuk Lies! Ik kom gauw weer eens langs..Kunnen onze babyboys even spelen..

liefs,

Suus

Anoniem zei

tjonge, wat heeft jouw ma een leuke smaak zeg!! dat heb je zeker van je moeder geerfd...823

Unknown zei

ja maatje dat heb ik van jou geerfd, je hebt een fantastische smaak ;)