dinsdag 14 augustus 2012

Blauw Muurtje

Vandaag is het heerlijk weer om te kunnen genieten van de tuin...





Vorige week ben ik weer lekker in de weer geweest in de tuin. En terwijl ik bezig was wist ik het opeens zeker: dat muurtje moet blauw. Binnen tien minuten stond ik enthousiast met een kwast in mijn hand te verven. En maar hopen dat manlief niet al te erg schrikt als hij thuis komt. Alhoewel hij er al wel een beetje aan gewend is dat vrouwlief af en toe van die onbedwingbare, decoratieve spontane opwellingen heeft... 



En voila.. toen was het muurtje blauw.. wat vinden jullie ervan? 



Op de veranda is het dagelijks heerlijk vertoeven. 


Een van mijn favoriete bloemen in de tuin zijn de blauwe hortensia's die ik van mijn zus Ruth heb gekregen. Bedankt lieve zus! 


Nog even en de druiven zijn rijp...


Mijn onmisbare gietijzeren gietertje... 


Vergeet niet... achter de wolken schijnt altijd de zon...

Fijne week nog!

Liefs, Liesbeth







7 opmerkingen:

Anoniem zei

Jaaa, ik vind het supermooi! Ik kom graag eens je tuin van dichtbij bekijken. Heel erg geslaagd, die blauwe muur!

Liefs, Suuzz

Unknown zei

Dankjewel lieve grote zus van me. Kom maar snel een keertje langs, dan drinken we gezellig een koppie thee xx

L ~ S zei

Ik vind het best wel MOOI!

Kirsten zei

Leuke blog! Je huisje ziet er SUPER gezellig en leuk uit. Je kunt er wat van, heeeel mooi! Groetjes Kirsten

Unknown zei

dankje!:)

Anoniem zei

Lies wauw wauw wat heb je het ontzettend mooi, het huis en de spulletjes!! Ik hou dr van...

Liefs elies S

Unknown zei

dankje elies :)