dinsdag 7 augustus 2012

Hobbelpaard

Al twee weken lachte hij mij toe vanuit de Kringloopwinkel bij de Hoogvliet. En ik maar redenen bedenken waarom hem niet te kopen: manlief ziet me al aankomen met dat ding.. en eigenlijk kan zoonlief er toch nog niet op.. het budget is op.. hoe sjouw ik dat ding mee enz. enz. 
Maar toen hij na twee weken nog steeds naar mij stond te glimlachen ben ik bezweken voor de verleiding...

En ziehier, staat hij prachtig te pronken in ons huisje Crook. Toch maar een mooi stukje brocante. 
Ons nieuwe hobbelpaard.
Manlief en Job zijn er wat blij mee!



5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel erg leuk! Zo grappig, met Jobje erin!

Suuzz

Anoniem zei

Heel erg leuk! Zo schattig, met Jobje erin.

Suuzz

Unknown zei

Ja lief he. Bedankt voor je reacties, heel leuk!! ;)

L ~ S zei

Jobje vindt het prima!

Anoniem zei

Deze blog was een beter idee dan ik had gedacht, ik ben nu manlief geworden. Dat ben ik namelijk nog nooit genoemd. Dit gaat de goede kant op....
-Dhr. Crook