maandag 6 augustus 2012

Van harte welkom!

Vandaag heb ik de knoop doorgehakt. Ik ga bloggen. Rapp heeft een lange tijd geleden een eigen blog gehouden maar die is inmiddels helemaal weggevallen. En nu heb ik besloten om een nieuwe blog leven in te blazen. Gewoon om creatief bezig te zijn en jullie een kijkje te geven in een stukje van ons leven. Om onze amerikaanse vrienden en familie ook te kunnen laten meegenieten zal ik Rapp af en toe ook een verhaaltje laten schrijven...

Een jaar geleden hebben we ons droomhuisje gevonden. Na veel verven, vloeren leggen en klussen kon ik beginnen aan het inrichten. Heerlijk vind ik dat! Ik houd van een landelijke, brocante stijl. 

Allereerst een kijkje in de keuken...


Ziehier het gedichtje wat manlief heeft geschreven voor ons twee jarig huwelijksjubeleum. Er moet binnenkort weer een nieuwe op, over een maand zijn we alweer 3 jaar getrouwd!














14 opmerkingen:

Anoniem zei

hier je eerste blogspotfan
wat n gezellig keukentje lies!!!
gauw samen naar de brocante markt voor de volgende fotoshot

je liefste zus:-)

Anoniem zei

Hallo Liesbeth !
Ik vind dit een heel leuk idee ! Inrichten is inderdaad iets geweldigs. Je keukentje ziet er goed uit !

Elly Deter

Anoniem zei

Meid, ik sta paf! Wat schuilt er nog meer in jou? Het is supergezellig. Veel succes met jullie blog!

Je andere liefste zus uit België

Anoniem zei

Trouwens, dat gedicht van Rapp....daar krijg je gewoon een brok van in je keel. Zoooooooo romantisch!

Liefs, Suuzz

L ~ S zei

Mooi!

Anoniem zei

wanneer zien we foto s van je mooie tuin?

Anoniem zei

Ik vind die kleur heeeeeel origineel...heb ik die kleur niet eerder in jullie huis gezien.....zogezegd...heeeeeemelsblauw.....

Unknown zei

ja en wie bent u, anoniempje? :)

Anoniem zei

tja....dat wil je niet weten inspectrice vlijmscherp......je mag 3x raden....en vergeet je plantjes niet water te geven vrouwtje blauwverf.....

Unknown zei

tzal wel 1 van m'n zussen zijn. Waarschijnlijk de bijdehandste...
En 1 die erg op haar privacy gesteld is aangezien haar naam niet wil verhullen.... :)

Anoniem zei

nou dt is vast 1x mis geraden....want ik ben wel heeeeel bijdehand, maar ben geen zus van je...zou ik wel graag willen...maar helaas.......wat een beautiful gedicht heeft Rapp gemaakt...hij heeft poetische gaven...gelukkig kan jij die mooie gele zonnebloemen niet blauw verven...ha,ha.....56B

Unknown zei

deze namen komen in me op: sara? rebec? nienke? aline? margriet?
Kom ik in de buurt? :)

Unknown zei

of danielle??? :O

Anoniem zei

zeg schatje, nu heb je 6x geraden,terwijl 3x het maximum is!!!En het ergste is dat mijn naam er nog niet bij staat!!!Ik ben toch wel de grote onbekende....Maar goed je mag nu niet meer raden....Misschien gaat er nog wel eens een lichtje op...want ik ben toch heus een bekende van je, al ben ik dan geen zus van je....
Nog in je paradijsje gewerkt vandaag of was het te warm??
Wanneer komt er weer een artikel...je hebt de slaapkamers nog niet gehad ..
gr van NN